Vrij CLB Vorselaar

Contactpersoon voor onze school: Hilde Vanneste

Het Centrum voor Leerlingenbegeleiding
CLB in 15 vragen

Voor basisinformatie over wat het CLB nu precies doet, wie er werkt en hoe en wanneer u er terecht kan, verwijzen we graag naar onze brochure 'Het Centrum voor Leerlingenbegeleiding in 15 vragen'. Hier vindt u een antwoord op de meest gestelde vragen over het CLB. U kan de brochure hier bestellen. U kan er ook naar vragen bij uw school of CLB.

Download hier de brochure 'CLB in 15 vragen' (PDF - 364kb)

Bij deze brochure werden ook instapbrieven in 10 talen gemaakt. Indien u anderstalig bent, dan vindt u hier een korte samenvatting van deze brochure:

Daarnaast werd er ook een filmpjes gemaakt door TVKlasse over de werking van het CLB en over de CLB-arts.

Indien u nog meer informatie wenst over het CLB, dan verwijzen we u graag door naar de pagina's voor CLB-medewerkers, waar u informatie vindt over de organisatie van het CLB en over thema's waarrond het CLB werkt.

Indien u informatie wilt over uw rechten bij een begeleiding door het CLB, lees dan de brochure voor ouders hierover.

Vragen van zoon of dochter over het CLB

Zit uw zoon of dochter met vragen over het CLB? Wij maakten voor de leerlingen een aparte pagina met uitleg over de werking van het CLB. Zeker de moeite om eens te bekijken!

Contact opnemen met uw CLB

Wil u contact opnemen met uw CLB? Zoek dan hier de contactgegevens, bijvoorbeeld op basis van de school waar uw zoon of dochter zit.

Van 15 juli tot en met 15 augustus en tijdens de kerst- en paasvakantie (met uitzondering van 2 dagen in de kerstvakantie) is het CLB gesloten.